close
تبلیغات در اینترنت
زندگی,جدید,زندگی نامه
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

پیوندهای روزانه

آخرین مطالب ارسالی

پربازدید ترین مطالب سایت

اغلب ما برای رفع خستگی به مصرف قهوه یا غذاهای حاوی کافئین رو می آوریم، اگرچه می دانیم کافئین عوارض جانبی دارد.

به گزارش «Prevention» اگر خستگی مفرط همراه با علایم دیگر مانند کاهش تمرکز و قدرت حافظه، گلودرد، سردرد و درد عضلانی ۶ ماه ادامه پیدا کند، مراجعه به پزشک ضروری است. متخصصان می گویند مصرف غذای مناسب برای مقابله با خستگی مفرط اهمیت دارد.


مواد غذایی مفید برای رفع خستگی مفرط شامل پاپایا، انبه، آلو، گلابی، کیوی، سیب و گیلاس است و میوه هایی که باید از آن پرهیز شود شامل موز، خرما، انجیر، پرتقال و گریپ فروت می شود. آب سبزیجات هم برای مقابله با خستگی مفرط بسیار موثر است. هویج، کرفس و جعفری سرشار از ویتامین است و فعالیت کبد را بهبود می بخشد.


شکلات داغ حاوی کافئین و قند فراوانی است که غده فوق کلیوی را بیش از حد تحریک می کند. بنابراین اگر از خستگی مفرطرنج می برید، از مصرف آن پرهیز کنید.

جو دوسر را که برای سیستم هاضمه مفید است، در وعده صبحانه مصرف کنید تا انرژی روزانه شما تامین شود.

خوردن ناهار سبک کم چرب، خستگی مفرط ظهر را کاهش می دهد.

گردو، بادام، کشمش و ... سرشار از چربی امگا۳ است و چربی آن به آسانی می سوزد و در بدن انرژی آزاد می کند.
 

سلامت نیوز

 

 

 

 

 

سایت زندگی جدید

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

آمار

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید ماه : 1,786
بازدید سال : 397,637
امروز : دوشنبه 19 آذر 1397

مطالب پیشنهادی